ElifOncul Selamlar herkese, tam 14+2 deyim ve göbeğim bariz belirgin artık normal mi , sizin ne zaman belli olmuştuu🙂
Meriwa ElifOncul 10 haftadan beri hamile pant giyiyorum biz baya önden gidiyoruz 15 olduk şimdi gören 5 ay falan sanıyo 😄
Tstnptt ElifOncul günde kaç kere seviyorum bilmiyorum şarkı açıp dans ediyoruz inşallah sağlıkla da alırız Kucağımıza
bltblt2020 tam 10 haftalıgız ama karnım baya var bende bunu merak ediyordum normalmi acaba içime cekiyorum karnımı olmuyorda göbekmi bebekmi bilemiyorum 😁
ElifOncul bltblt2020 valla ben de ilk şaşırdım ama karnını da çekemiyosun dediğin gibi 🥰 sağlıkla gelsin inş