Esrakurukuz Byzgnr kanaman varsa mutlaka doktora git onlar sana iğne yapacaktır ve Protestan hap verirler onu fitil olarak kullanman günde 3 litre su içmen lazım istirahat et kabız olmamaya çalış
Yesmckmk Düşük tehlikeniz varsa eger muhakkak bi doktor görmeli ve dediklerini uygulamalısınız. Bol bol su içip dinlenmelisiniz
Byzgnr Doktor gittim içerde kanama yok dedi o yüzden ilaç başlamadı sadece yatıp dinlen dedi ama yinede insanın içinde bi soru işareti kalıyor