Sxbmd Kızlar ben öğlen saat 1 arası idrar testi yapmıştım,yaptığım zaman ikinci çizgi çooook silik,fotoğrafta düşmüyodu bile.testi sakladım,atmadım şimdi daha belirgin olmuş,test bozuk ola bilir mi?yarın yine yapıcam,merak ettim sadece
vuslat2611 Sxbmd Çok fazla beklediği zaman çift çizgi olabiliyor. Bende çok yaşadım aynı şeyi. Ama eğer 5 dk sonra belirgin hale geldiyse muhtemelen doğrudur. Ama çok uzun süre bekleyen testler doğru sonuç vermiyor. En güzeli kan testi. Umarım beklediğin sonucu alırsın canım 🙏🏻❤️
HilalG Sxbmd İlk 'de silik çıkınca sonra daha netleşiyor ama saatler sonra silik görürseniz güvenmeyin. Atabiliyorsanız atın bakalım😊
Ceylan12334556789 Sxbmd benim de adetime 2 gün kaldı çok merak ediyorum ama idrar testi yapmadım çıkmaz diye siz erken gebelik testi ile mi silik çıktı yoksa normal hamilelik testi mi yaptın
Aysgldurmus Canım benim de 5 dk geçtikten sonra çok silik çıktı, akşama doğru belirginleşti. Kanda da 7,86 ydı o gün. Olabilir yani, muhtemelen çok yenidir.
Ozlemzeynep Aysgldurmus aaayy benim de ilk yok gibiydi 5 dk sonra silik bişe çıktı durdukça pembeleşti sanki adete iki kala sizce ne Amam kan vermeliyim sizin gibi olmuş benim 😍🙊
Nuriay Sxbmd bence bozuk deyil bence cok yenii Ay hamilesindir in şəə Allah yaa benimde boyle silikti bidaha yapicakmisin bidaha yapknca ilk idrarla yap 10 dakika icinde cikacakmi ona da dikkat et gerci gebelik olmayinca 1 haftada kalsa çikmiyor
Tgcycl Sxbmd on dakika sonrasına çok güvenme benim yarim saat sonra çizgi belirginlesmisti ama negatifti test bozulmuş anlicagin
Aysgldurmus Ozlemzeynep benim adete 5-6 gün vardı öyle çıktı kan testine gittiğimde 7,96 ydı ertesi gün kahverengi leke ve minik pembe kan geldi çok çok azdı sonra yine kan verdiğimde 65 olmuştu. Ben 3+1 günlükken öğrenmiştim 🙏🏻İnşallah sizinki de öyledir
Sxbmd Tgcycl 10 dakikada değil,yaptığımda çook silikti ışıkta görüyodum,sonra böyle oldu zaman geçtikçe