Seymavrl Merhaba kızlar hamileliğiniz nasıl gidiyor?Cinsiyeti belli mı?Bulantılarınız geçti mı?kilo alımınız nasıl?
Ayse13 Bulantılarım ara ara oluyor ama iki gündür azaldı gibi artık şimdiden 2 kilo aldım 13 ekim nasipse doğum bu haftasonu kontrol var cinsiyet belli olur mu bilmiyorum hiç 😇☺
Seymavrl Ayse13 ne kadarlık oldunuz ben 11+3 üm ben gittim doktora cinsiyeti sorduğumda emin değilim dedi ama erkeğe benziyor dedi 1 ay sonra gidince artık kesinleşir Allahın izniyle ve ben 2kilo verdim. 😝
Selmam Bende 12+1 im bulantilarim hala devam ediyor . Ben 2 kiloya yakin almisim . Cinsiyet daha erken dedi bize doktorumuz
Pcoslubiranne 12+5 bende 6 Ekim tahmini doğum 9 nisanda kontrol var 14+2 olacak az da olsa cinsiyet tahmini umudum var. Bulantım yok ama gaz ve şişkinlik var.