Kızlar doktora çatlak kremi sordum öneri olarak tenim çok hassas ve kuru bebekte olduğu için kimyasallarada dikkat ediyorum pregnicy jel diye bir marka önerdi daha önce hiç kullanan varmı ben lierac markanın çok adını duydum karşılaştırma konusunda bilgili olan kullanan varmı