Merhaba arkadaşlar. Ben 30 haftalık hamileyim bir kaç sorum olucak kabızlık sorunu çekiyorum doktor normal olduğunu söyledi fakat herhangi bir ilaç yada bir şey vermedi kayısı tüketiyorum dünden beri ama hiç bir etkisi olmadı daha önce de.incir denemiştim. Ne yapmam gerekiyor annelerimiz den hep kayısının iyi geleceğini duyuyorum ama hiç bir etkisi yok bu durumu yaşayan Cok olmuştur yardımcı olabilir misiniz?