mavera Kızlar merhaba ayaklarımda ve ellerimde şişlik oluştu tansiyonum genelde 11,6 veya12/7 çıkıyo çok tuzlu da yemiyorum aslında. Neler önerirsiniz
Eymenkerem mavera benim daha erken başladı 29. Haftadayım inanılmaz odemim oluyor. Benimde tansiyonum 10/7 11/7. Biraz bünye ile alakalı sanırım bu ödem meselesi ve malesef çaresi yok 😕 allah yardımcımız olsun doğuma kadar 🤲
KadriyeSlp mavera Benimde öyle tansiyonum 9/6 hep. Ama inanılmaz ödem oluşmuştu. 32+6 haftalık şuan. Arkadaşım ananas ödem attırıyor demişti . Bol bol yedim demişti. Olmadı bi bende deniycem