göğüslerim de ve karın bölgemde kaşıntılar başladı ikinci gebeliğimin 19. Haftasındayım ilk gebeliğimden üst bacak ve karın bölgemde hafif çatlaklarım kalmıştı onların çoğalması beni korkutmadı ama göğüslerim dede kaşıntı bu sefer ki hamileliğimde çok yoğun olmaya ve hafif çatlaklar oluşmaya başlamış bu yüzden bio oil deneyeyim dedim kullanan ve memnun kalan var mı ?