mertedamom 8 haftalığım eczacı öenerdi ama doktor yazmamıştı aldım ama kullanmalımıyım bilememiyorum🤷♀️
Bernagkgz mertedamom ben ilk 12 hafta folik kullandım sadece sonra doktorum balık yağı içeren multivitamin yazdı istersen doktoruna danışmadan kullanma
Begonia mertedamom Doktorun önermediği şeyleri kullanmayın bence. Ben de 4. aydan beri kullanıyorum omega ama doktorum verdi
Ebruikraaa Tugcevarbas meraba canım decavit ve d3 damla vermşti 12 haftadan sonra o zamana kadar folik asitti sadece şimdi artık 25 haftadan sonra onlara ek omega3 magnezyum ve kan ilacı verdi bebeğin gelişimi normal olmasına rağmen