Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim çok uzun sürdü ve doktor çok bastırdı şuan karnımın acısından ve ağrısından ölüyorum sizdede böyle oluyor mu ? Birde kalbinin ve midesinin görüntüsünü alamadı haftaya tekrar gel dedi sizce kötü bir şey olabilir mi ? 22+1 haftalığım