bdlry Merhaba hanımlar, doğum anında fotoğraf çektiren ya da çektirecek olan var mı? Araştırmaya başladım daha yeni birbirimize fikir olur belki anlaştığınız fotoğrafçılar, önerileriniz varsa öğrenmek isterim 🤗
pyymamm bdlry bursadayım bende arastırıyorum buldum birkaç yer doğumada girenler 700-1000 tl arası . İkinci gün cekenler 250tlden baslıyor burda görüştüğüm kişiler
Lavinia12 bdlry benim görümcem çekmişti ve gerçekten doğum fotoğrafçısı çeksede pek bir şey farketmeyecekti ☺️