elifnurdeniz Kaderszgn ben elele allroad 2 aldım canım gayet güzel daha kullanmadık tabi ama kalitesi baya iyi
Zehramomm Kaderszgn allroad alacaktık kraft time gördükten sonra iyi ki almamışım dedim acayip büyük arabayı değiştirmişler
pyymamm Prego quattro deneyimledim mağazada biraz agır geldi bana ve bebek cantası koyma yerini beğenmedim daha hafif olan pierre cardin escape modeli beğendim pregoya kararlıyken