Herkese merhaba 🙋🏼♀️ 37+4 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri çok şükür ne mide bulantım ne aşermem ne de yorgunluğum olmadı eski halimden çok çok daha aktiftim. Tabi artık son dönemler biraz yormaya başladı .. bugün muayenem vardı ve ilk defa çatıya çıktım çok şükür istediğim gibi inşallah normal doğum yapma olasılığım %90 mış 🙏😌 burda her gün doğum hikayeleri okuyorum nasip olursa inşallah sizlerle hikayemi paylaşırım 🥰 ondan önce size sormak istediğim şu bebeğin kilosu 3000 gr olduğunu söyledi doktorum ve 10 güne kadar da rahat doğum yapabileceğimi ... bana kilosu biraz az geldi 🤷♀️ Sizin önerebileceğiniz birşey var mı veya siz bu haftadayken bebeğinizin kilosu kaçtı ❤️