Ben 9 haftalık gebeyim, 6. haftadan sonra bir kaç kez çok açık kahverengi az miktarda lekelenmelerim oldu 2 kere acile gittim sadece ultrasondan bakıp problem olmadığını söylemişlerdi bugün kendi doktoruma normal gittim yine bebeğin kalp atışlarını duyduk benekte ve kesede sorun yoktu ama ben lekelenmelerimin olduğunu söylemeyi unuttum eve gelince tekrar ufaktan bi açık kahvetengi lekelenme olmuş sizde yaşadınız mı. Bi problem olsaydı ultrasondan gözükür müydü çünkü ultronda her şey normalde sürekli bunu düşünüyorum 😞