Deletedmom137 canım ınsanlar bıraz abartıyormu desem yoksa kısıden kısıye degısırmı bılmem ben ıkı doz vuruldum ıkısındede ne agrı ne ates bısı olmadı mıllet bana kolumu oynatamadım falan demıstı cok korkmustum. Bu arada hemsırem vuruken ne kadar yukrdan vurursak o kadar etkısı azalır demıstı ınsanlar kolunu duzgun sıyıramıyomus cıkar barı dıyıncede cıkarmıyomus yanı daha acık sekılde belırtıyım ne kadar dırsege yakın vurulursa etkıler o kdar artar demıstı bende omzuma kadar sıyırabılcegım genıs bısey gymıstım gercekdende hıc etkı etmedı