Kızlar kaçtır postlarda denk geliyorum. Troid rahatsızlığı olan veya ilac kullanan biri normal Dogum yapamıyor mu?
bende troid hastasıyım ilac kullanıyorum TSH nin düşmesi için normal Dogum düşünüyordum ama aklım karıştı şimdi ?
Bir de Akıntınız ne durumda benim akıntım az ve su gibi böyle jel gibi oluyor. Özellikle yorulunca bildiğiniz çamaşırım ıslanıyor direk Yarın gidip özellikle sorucam bebeğin suyu olmasından korkuyorum sızıntı olur diye Allahım korusun.
Fikirlerinize ihtiyacım var Hanımlar 🐣🥰