busraali Merhaba kızlar. Progestan 100 mg kullanıyorum sabah akşam 29.haftaya giriyoruz yarın. Çamaşırımda ıslaklık oluyor ortasında ilaç var gibi çamaşırın kenarları ıslanıyor. Vajinal aldığım için mi böyle oluyor yoksa Allah korusun bebeğin suyu felan mı vajinal kullananlar sizde de oluyor mu
tugbaomr busraali evet bende 4gecedir kullanıyorum 2adet fitil şeklinde kullandığımdan beri sulu akıntım var gunde birkere geliyor kokusuz ve parça parça ilaçlı Google’dan araştırdım bugün hatta normal yazmışlar ama bılemedım bırde ıdrarımı yapıncaya görüyorum emilmiyor sanırım anlamadım bende🤔
Kaju busraali merhaba, bende kullaniyorum fitil seklinde ve sanki idrar kacirmisim gibi su gibi akinti oluyor. Ama normal. Dr a gittim ornek aldi bebegin suyumu yoksa akintimi diye bebekle alakasi yokmus onemli birsey degil dr um sizinkide oyledir buyuk ihtimalle🤗
Alinmavi busraali benim de gekiyor progestani biraktigim halde bazen geliyor ama doktor normal dedi 28. Haftadayim suyum normal gayet kacak olsa suyum az olurdu
Saramasal Ben önceden kulandim ama ağızdan, akıntı oluyordu doktor hamilelikte normal dedi süt kesigi gbi olmadıkça dedi suyun gelmesi nasıl olur bilemedim daha fazla olabilr önceden olan çıkar nasıl olsa ☺
Saramasal busraali doktora danis istersen canım için rahat olur kuzenimn eşi de vajinadan kulaniyordu oda çok akintim oluyor diyordu normal olabilr ama aklında kalmasın yinede
busraali Kaju anladım demekki ilaç yapıyor o ıslaklığı teşekkür ederim yorumunuz için testte de çıkmadıysa ilaçtan bende haftaya gidicem sorarım artık haftaya
Nisan busraali merhaba doktora gittiniz mi acaba ? Ben progestan 200 mg gece yatarken bi tane alıyorum. Her zaman değil ama cogu kez su gibi akıntı oluyor. Su gibi ve biraz yapıskan ama kokusuz berrak buda beni korkutuyor . Aslında daha önce bu şikayetle gittiğimde bebeğin sıvısının normal oldugunu söylemişlerdi ama ben yine de endişeleniyorum. Siz ne yaptınız ?
busraali Nisan gitm doktora progestanı bırak dedi bıraktım 2 3 gün yine devam etti. Daha sonra doktora gittim alttan muayene etti enfeksiyon olmuşum 1 haftadır fitil ve antibiyotik kullanıyorum suyun iyi dedi perşembe tekrar gidicem bakalım
busraali Alinmavi doğru benimde suyuma yeterli diyor doktor. Enfeksiyon oluşmuş onun için antibiyotik ve fitil kullanıyorum
Nisan busraali bende haftasonu gideceğim banada bırak dedi aslında ama korkuyorum yine de . Bakalım belki bana da fitil verir. Ama koku ve kaşıntı yok nasıl biley anlamadım bende
BurcuTurukan busraali canım fitil olarak progestron mu verdi.benımde enfeksiyonum vardı antibiyotik içtim sadce
busraali Nisan walla daha iyi eskiye göre yine oluyorda hamilelikte oluyor sanırım bu akıntı tamamen kesmek imkansız herhalde