32+5 bugün kontrol e gittim kızlar 2 kilo 66 gram dedi doktor boyunu söylemedi nst ye girdim kasılmalarımın olduğunu söyledi hafif hafif bu hafta da erken aslında dedi sizlerde görüldü mü kasılma çok moralim bozuldu ağladım bir dünya alttan muayene etti açılma yok ama nst de kasılma görülüyor normal mi ?