Kızlar aslında bir gün benimde mide bulantısından şikayet edeceğim hiç aklıma gelmezdi.. 11+6 olduk nasipse yarın 12. Haftayı doldurmuş olacağız fakat mide bulantılarım geçmiyor öyle sürekli istifra etmiyorum gün içinde hep bi bulantım var.. Normal bir hayat süremez oldum halsizlikte oluyor. Sizlerin ne zaman geçti? Geçenler böyle bir anda mı geçti yoksa yavaş yavaş mı?? Dışarıda dolaşan istediğini yiyen insanları gördükçe sanki ben hiç öyle yaşamamışım gibi geliyor. Asla yemekli bir yere gidemiyorum çok ağır kokuyor. 😓