Kizlar 34 haftalik hamileyim ozel hastanede kontrole gidioyrdum bebegin suyu az ama bununla dogar bi perinatolojiye gözük ne zaman doguma alalim nekadar sıklıkla takip edelim diye sor dedi doktorum bugun gittim ve gelisim geriligi oldugunu soyledi karin çevresinde baska hicbir sikinti yok plesalenta kan akımı nst çok iyi cok sukur doktor 1700 gr gozuktugunu soledi ama gecen hafta kontrolde kendi doktorum 2 kilo oldugunu soledi anlamadm degisebiliormus yanilabiliormus belkide bebegin genetiginde vardir denildi haftada 2 defa nst giricem ve takipte olucam 37-38 de aliriz dedi ama cok korkuyorum bise olur diye basina gelen varmi nolur yardim