Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı. Hiç aklımda yokken burda okuduğum bini hikaye aayesınde aklıma yer etti. 2018 de bazı nedenlerden dolayı Sezaryen olmak zorunda kaldım. Suan 36 haftalık gebeyim. Dr uma da sordum siz ne düşünüyorsunuz destekliyor musunuz diye. Denemek istiyorsan ben elimden geleni yaparım dedi. Bi kaç jafta sonra tekrar muayene edip netleştirelim dedi. Sizce kolay mı nasıl olur bilmiyorum. İlk bebeğim 37+5 de dogdu kurdesen döküyordum yırtıklar çok vardı mecbur sezaryen oldum ama o zaman ki çatı muayenemde çatın çok dar demişti. Sizde denemeli miyim. Tecrübesi olan varsa yazarsa sevinirim