Herkese merhaba,
28 haftadayım bugün tartıldım ve 10 kilo almışım doktorum fazla olduğunu söylüyor tedirgin oldum diyetisyene gitmeli miyim ? Yoksa daha dikkatli olup devam mi etmeliyim korkuttular herkes bişey diyor ne yapacağımı şaşırdım valla😢bebeğe bi zararı olur mu sürekli yemek yiyen biri değilim ama almışım farkında olmadan sanırım tatlı yemeği çok sevmemden😢
Var mi aynı durumda olanlar veya bilgi vermek isteyenler 🙏