14+5 günlük hamileyim dün gece kanamam olduğunu fark ettim çok değildi ama acile gittim, kesenin Rahime çok yakın olduğunu söylediler böyle durumlarda dusuk olur dediler.İgne yaptılar istersen yatış yapalım dediler kabul ettim ertesi gün öğleye kadar hastanedeydim ve kanaman yoktu leke şeklindeydi eve geldim 10-15 dakika sonra kanama olduğunu hissettim ilk kanamaya göre artış olmustu suan hala aralıklı devam ediyor.Hastanede bizim yapabileceğimiz bisey yok dedi😭