Nilay64 selmamacit benimde 33 ama hala aynı maalesef değişmedi yeri, sezeryan olacağım mecburen ama korkulacak bir şey değil kanamaniz olursa panik olmayın sürekli yatin bir de :)
Kbrahrl cavrosay bana 14. Haftada söylediler daha 21 deyim ama doktor çıkar dedi konumu itibariyle ☺️
selmamacit Nilay64 gerçektenmi neler yasak neler yapıyorsunuz kanama olduğunuzda mapıosunuz ilaç filan kullanıomusunuz çok soru sordum kusura bakmayın
Nilay64 selmamacit hemen doktorumu aradım hastaneye yatırdı 3 gün iğne yaptılar serum falan taktılar durdu kanamam