Merhabalar ben 15 yıllık diyabet hastasıyım ve ilk gebeliğim 16+3 haftalık şuan biraz şekerden dolayı zorluklar yaşıyorum acaba aramızda diyabetik anne varsa bana yardımcı olabilirmi doğum sezeryanmı olsu yoksa normal mi daha cok yapılıyor nasıl şekerini dengede tutuyor ben zorlanıyorum 😞😞