Sevgigursoy Portredekitirtil doktoruma hiç sormadım ay olarak hesaplanmasını , ama nette herkes farklı söylüyor 😁 o yüzden biri kaç aylık deyince benimde kafam karışıyor 😭😂
Portredekitirtil Sevgigursoy doktorlar zaten hep hafta olarak hesaplıyor onlara sorsak onlarda kaçıncı haftanın kaçıncı ay olduğunu bilmezler dermişim😂 ay olarak en doğrusu internetteki hesaplamalar☺️ bende aynı durum kaç aylık dediklerinde valla kaç aylık bilmiyorum ama şu kadar haftalık diyorum😁😁
Nargiss zelis63 iki test icin .Birde turkce nasil diyorlar bilmiyorum ultrasonmu .Bizde Uzi diyorlar.
Kubra67 Sweetmerve 3 ay 15 haftanda 1 . Trimester bitipip 2. Trimester a gecersin hamilelikde 5 hafta 1 aylik oluyormus ilk cok sacma gelmisdi bana herkez soyleyince yok ya filn dedim ama dogruymuş hesaplynca
Nargiss zelis63 gitdim canim yaptirdim bazi testlerin cevabi yarin,ikili testin cevabi 15 gune falan cikiyor soylediler.Ense kalinligi ,burun kemigi falan normal dediler.Hayirlisi olsun hakkimizda inwAllah herwey guzel olur.