Seras12 39+2 deyim daha bebeğim tam aşağıya inmemiş çatı muayenesi yaptırdım normal doğuma uygun dedi doktorum ama hiç açılmam ve sancı belirtimiz de yok benim durumum da olan neler yaptınız
Fatmakulter Seras12 mrb bende bugün gittik doktora 39 +4 teyiz sancı var nst çıktı ama açılma olmadığı için doktor 6 gün daha bekleyelim dedi ama eğer kanama yada suyun gelirse acilden direk gel dedi çok geçmiş olsun
Cido_Cim Seras12 benim de 39+2 bekliyoruz, arada bir bebeğin toplandığını hissediyorum onun dışında hiç bir belirti yok.
Seras12 Cido_Cim bende de aynı arada tek tük kasılma onun dışında hiç bir belirti yok hayırlısı olsun ☺️