Flzz78 Geçmiyor malesef her seferinde yaktırarak aldırıyorsun bende de var 29 haftalığım doktor lokal ile aldı malesef zorunlu sezeryan olucam hiç yokken doktorlar izin vermiyor normal doğuma bebeğe geçme riski var
Flzz78 Masal6161 acımıyor çok hafif uyuşturuyorlar sadece rahatsız edici ama tabi bende iki tane et beni şeklinde vardı çok uzun sürmedi daha yüzeysel olanlarda var onda yara iyileşmesi biraz daha uzun sürüyor ama aldırmalısın mutlaka çünkü yayılma ihtimali yüksek