efsunksk Sabah kalktığımdan beri karnımın sağ tarafından belime doğru vuran bi ağrı var uzansamda otursamda geçmiyor bir türlü dayanılmayacak bir ağrı değil ama daha önce yaşamadım ama bir türlü geçmiyor sizce doktora gitmeli miyim 21+3 günlük hamileyim
ozlemoz13 efsunksk bence gitmelisin, çünkü karnımdan vuruyor diyorsun. Direkt belin ağrısa gitme derdim ama ben olsam giderdim 🤷♀️
efsunksk ozlemoz13 bugüne kadar çok şükür ağrım birşeyim olmadı ama normalse abartmak istemiyorum ama dediğin gibi evet karnımın sağ tarafından belime doğru vuruyor
ozlemoz13 efsunksk kontrolüne daha çok zaman varsa ihmal etme canım, geçmiş olsun bir an önce geçer inşallah 🙏