Durab01 Son adet tarihime göre bebegim 19+2 doktorun söylediği de o ama bugun muane için gittim de bebeğin 19+6 olduğunu söyledi doktor önden gidiyor dedi ultrason cihazında öyle çıkıyor aynı durumu yaşıyan var mı ? Bir sorun olur mu
Sermec Durab01 canım boyle oynamalar cok olur benım mesela o haftalarda 4 5 gun öndeydı 35+5 haftalık hamıleyım su an ya haftasıyla uyumlu cıkıyo ya da 2 3 gun geri
Angell9453 Durab01 benimde oyle nor alde Tam 17 haftalık olmam lazım doktor 17+4 uyumlu bebek diyor anlayamadm