Seymanur44 Doktor infex yazdı, elbetteki doktordan iyi kimse bilemez bilerek yazdı şimdi doktordan iyi mi bilecekler felan demeyin bunu biliyorum ama gene de içim çok sıkıntılı kullanan oldu mu sadece hikayesini merak ediyorum bi sorun oldu mu?
CananAkdag Seymanur44 Ben kullandım idrar yolu enfeksyonunda 1 kutu 13. Haftamdaydım şuan 25. Haftamdayım bu enfeksyon yüzünden bu haftaya kadar 1 kutu daha farklı bir antibiyotik şu idrarı kırmızı yapan bilenler bilir 3 kutu üromisin 2 adette fitil kullandım bebeğim ve ben şuan sağlıklıyız şunu unutmamak gerekir bir doçent söylemişti bana bebeğine antibiyotiğin değil senin geçirdiğin enfeksyonun daha çok zararı olur dedi