Kapade ben bunun metal ayaklı olanından almıştım çok pratik hemen katlayıp heryere götürebiliyorsun nerdeyse bi seneye yakın içinde uyuttum hep çok kolaylık olmuştu tabi ürün kullanışlılığı kişiye göre değişir benim beğendiğimi sen beğenmeye bilirsin