31+4 hamileyim dün gecedsn beri bebeğim bi yere toplanıyo karnımın sanki tamamı kasılıyo semsert oluyo baya bi güre gecmiyo gece kaç kere kalktıysamda hep semsertti önceden oluyordu ama geciyordu hemen. Bu normal mi bu haftalarda yalancı sancı mı bilemedim