Aysen2709 Kızlar ya bana çok komik geldi 😂cevremdekilerden duydum gebelikte sakız çiğnenmez sen ağzını her açıp kapattığında çeneni oynattığında bebek de agzini acar senden yemek bekler yazik dediler 😂😂duyduğum günden beri gülüyorum sizce de komik degil mi
ilayy Aysen2709 Bebek için değil ama mide için doğru her sakız çiğnediğimiz de mide ağzımızda açılıp kapanıyor yani yemek bekleyen bebek değil mide oluyor 😊 hamilelikte sakız çiğnemekle ilgili bende duydum ki hamileyken çok sakız çiğnersen bebek çok salyalı oluyormuş 🤪
04052016mh Aysen2709 sakızı bizim orda da şey derler sakız çiğnersen bebeğin b*klu olur 😂😂 diyorum sakız çiğnemezsem bebek tuvalet eğitimiyle doğacak sanırsam 😂😂 kelle paça yiyenin bebeği sümüklü olurmuş 😂 çok gülüyorum duydukça vala bende
Prens_annesiyim Hatice_01 aksine çiğ ay çekirdeği veya kabak çekirdeği bengi besler doktorum önerdi kalsiyum açısından
Selmapiskin 04052016mh bizde kelle paça yersen Bebek kıllı olrmuş derler. Aman yemiyelim de ilerde lazer ağda ile uğraşmasın
Melike3777 Aysen2709 ay bizdede çocuğun törlek olur yanı b*klu derler ama ben hep çiğnerim ne alakası varsa sakızla🤣🤣
04052016mh Aysen2709 hahaha aynen öyle vala canım öyle birşey olmayacağı için o yüzden çiğniyorum ben 😅
Melike3777 Sermec haha kız kıyafetlerine kadar hemde 🤣🤣 demek sakızı çiğniyoruz cocuk ona bulancak🤣🤣🤣
Seymasezer Aysen2709 bende geçen çiğniyodum komsumuz çiğneme çocuk geveze olur dedi ne alaka simdi dedim azarladım kadını. Herkes hersey hakkında pek bilgili sinir oluyorum insanlaraaaaaaa
Aysen2709 Seymasezer ay evet ya dün annemin komşusu gördü sen çok şişmiş sin oturma evde yürüyüş yap dedi bende azarladım sen benim evde oturduğumu nerden biliyon ben hergün yürüyüş yapıyorum dedim illaki bi herşeye yorum yapacaklar 😏🤦♀️
Seymasezer Aysen2709 hele bebek doğsun herkes bisey söylicek o zamn kriz geçiririz heralde. Yok emziriyo musun yok mama verme yok öyle tutma 🤦🏻♀️