Merweeeeee bol bol dinlenmeye çalışın benim de 22. Haftadan beri geçmeyen kasık ağrım var özellikle sabahları bana da etraftaki insanlar düşük ya da erken doğum diyip diyip korkutmustu ama 39+5 olduk hala bizim prenses gelmedi yani demem o ki içimizde bir insan taşıyoruz vücudumuzun farklı tepkileri olacaktır korkmayın ama rahat değilseniz doktora gidin