1234seda vala bende tam tersiydi çok mutlu,huzurluydum hiçbirşey gözüme çirkin görünmüyordu hep gülüyordum. Bizim oralarda kız bebeğe hamile olan çok sinirli olur derler hatta benim cinsiyet belli değildi daha 9-10 haftalıktı eniştem bile dedi senin oğlun olacak sen çok gülüyorsun diye öyle de oldu 🤷🏽♀️ Belki seninki de öyledir canım ☺️