Minnosh bende de vardı doktorumun verdiği vitamin ilacı gaz yapıyor o da bağırsaklara baskı yapıyor tek bir tarafta bıçak kesigi gibi acı vardı ilacı değiştirdi doktor şimdi şükür yok ara ara ağrılarım var o da normal dedi doktor bebek büyüyor sonuçta