Herkese merhaba...
Burdan yazıları hikayeleri okurken kendi hikayemi paylaşacağım günü iple çekiyordum. Son zamanlar gerçekten hiç geçmiyor. Cumartesi günü nişanım geldi hastaneye gitmeli miyim? Demiştim ve o gece çok büyük bi ağrıyla gittim.
Velhasıl açılmam 1 cmdi. Alttan muayene o kadar abartıldığı kadar acılı değil öncelikle bunh söyleyeyim. Elden ele fark ediyordur tabii.. Rahim kanalımda küçük et olduğunu öğrendim doğuma sorun olup olmayacağını 2 gün sonra bakınca anlarız seni zorlamayayım dedi doktor. Bu arada ben farklı hastaneye gittim ilk defa :) neyse o gece ağrı sızı pazar günü ağrı sızı pazartesi ağrının tarifi yok.. Doktorum ameliyatta yine nişanda gittiğim hastaneye gittim. Nst de sancım çıkmadı. 3cm di açılmam ve 38+4 deyim. Bebek kanalda geliyo hemen yarın yatış yapıyoruz :)) normal doğumla gelecek ama ne olur ne olmaz diye 12 den sonra aç gel dedi doktor. Bakalım yarın sabah 7 de yatış yapıyoruz. Sürecimi sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.. Benim için dua edin dualarınıza ihtiyacım var. Korku yok Allahım hepimizin yardımcısı olsun. Kasmayın kendinizi rahat olun. Doğum hikayemde görüşmek üzere 🙏❤