cerenozb07 Genelde kanama nedenleri bilinmiyor fakat tahminde bulunuyor doktorlar. Belki de eskiden kese dışı kanama alanınız vardı ve absorbe olunca rahim agzinda birikti. O düştü. Aynı şey 9 yada 10.haftada benim de başıma gelmişti. Kese dışı kanama alanım, Progestan ve Crinone Jel ile bastirilmisti. Sonra kocaman pıhtı şeklinde düşmüştü. Sonra iki hafta, haftada bir Proluton iğne oldum. Ertesi gun leke seklinde devam etti. Sonra kesildi.
Niye anlatıyorum.. Yaşayan kişiler var bunu. Önemli olan ilaçlarınızı zamanında almanız, bol bol dinlenmeniz, ruh halinizin iyi olması ve doktorunuzla irtibat halinde olmanızdır.
Geçmiş olsun.