Aysegulum27_ evet bebeğimin 10+6da kalbı durdu kurtaj oldum 6 kasımda. bısy yapmadm sadece kurtajdan sonra mınık bı kıst olusmustu ara ara agrım oluyodu. 7 subattı son adet tarıhım subatın 18ınde doktora gttım doktor kıstın gıtmıs ama yumurtan catlamak uzere dedı 3 gun ilişki dedı duphaston verdı adetıme 3 gun var 28 günde bır oluyorum erken gebelik testi yaptım boyle cıktı