lavienrose Ben gitmiştim. Pko yüzünden regl olamıyordum ve bu yüzden Gebeliğimi 10.haftamda öğrenmiştim. Geç öğrendiğim içinde folik asit falan kullanamamıştım sigara içiyordum bilmedigim için falan. Doktorda riske girmeyelim hiç herşeyine bakalım demişti. O yüzden gitmiştim. Evet dogru söylemiş doktorunuz 1 saate yakın sürüyor ve herşeyini en ince ayrıntısına kadar hesaplıyor, ölçüyor,görüyor. Hatta benm perinatologum benm damarlarımın yeterli olup olmadıgını bile söylemişti bebekten sonra. Yani bence korkulacak hiç bişey yok aksine sevinin en azından en ince detayına kadar bebeginizle ilgili herşeyi öğreneceksiniz. Ki zaten eğer bir sıkıntı varsa erken teşhisle öğrenme ve tedavi şansınız da olabilir bunu bilmek bile rahatlatmıstı beni. Ayrıca bildigim kadarıyla her hamilenin girdigi detaylı ultrasonu zaten perinatologlar yapıyor. Hiç tedirgin olmayın🙏🏻 Sağlıkla gelsin insallah🌸