Merhaba güzel anneler ve anne adayları🥰5.ayımızda şükürler olsun rabbim bize de evlat nasip etti. Şu an 8 hafta 2 günlük. Ben Elazığda yaşıyorum doktor konusunda çok kararsız kaldım. Fethi Sekinde Necati Kayayı çok övdüler randevulu gitmeme rağmen çok bekledim odasında 8 9 kişi birden vardı hiç beğenmedim üstelik bi de 10 haftadan öncesini alttan muayene ediyormuş diye istemedim ve çıktım. Anadolu Hastanesinde FigenArmağan ve Gülşen Kutlueri çok öneren var. Daha önce ikisine de gittim memnun kaldım. Ama doğum tecrübesi olan arkadaşlar bu iki doktordan birine gittiniz mi? Hangisini önerirsiniz, yardımcı olun lütfen🥰