Kızlar bu kez kendim için yazmıyorum kardeşimin eşinde polikistik over varmış evleneli 1.5 sene oldu çocuk olmuyor düzensiz adet görüyor 3 ay olmadığı bile oluyormuş bebek tedavisi denedi olmadı çatlatma iğnesi vuruldu yine olmadı böyle bir durumda olhpta hamile kalan varmı çok kafalarına takıyorlar bu konuyu