Zilancan çok geçmiş olsun, 6 haftalık bebeğimin gelişimi ve kalbi durduğu için kürtaj oldum, ilk gebeliğimdi, vakumlu kürtaj yaptılar, damardan ilaç vererek beni uyuttular işlem 10 dk civarı sürmüş, uyandıktan sonra çok az kanamam ve hafif ağrım oldu birkaç gün...ben de çok korkarak girdim nasıl girdiğimi hala hatırlıyorum..korktuğun gibi olmayacak, eğer uyutmayacaklarsa seni uyutmalarını iste mutlaka