Ozlem1234567 Mrb kızlar size bi sorum olacak ben almanyadan yazıyorum burada yaşayanlardan cevap bekliyorum tüp bebek tedavisiyle ilgili
Zuhal1 Ozlem1234567 canım biraz geç olcak bende Almanyadayım yeni geldim görümcem yaptırmak istiyordu. Burda tüp bebek 3 aşılamadan sonra uygulanıyor sigorta yarısını karşılıyor bildiklerim bu kadar