Hamilelik egzemasi diye geçiyor mu bilemiyorum ama bende hamileligimin ilk 3 ayinda cenemin alti ve dudak cevresi üstü kuruluk ve kaşıntı vardi cildiyeye gidince egzema olmus dedi bi krem verdi kremi ara ara kullandim birde tiksinme ve stresim gecince onlarda gecti