Svgmomm Anneler anneler çoğu zaman pozitiftim daha karnımda hareket ederken canım acıyor ben nasıl doğum yapıcam artık çoooook korkuyorum😩😩 akrabalarımda yakın değil farklı şehirlerde psikolojim bozuluyor 😞
Canan_3547 Svgmomm bende cok korkyorum ama 36 haftalik olduk ve ben agrlardan daynamyorum artik bian once dogsun istyorum
gulsah98 Svgmomm bende çok korkuyorum 24 haftama giricem 3 gün sonra 😢 bende yalnızım farklı şehiri bırak farklı ülkedeyiz yanımda kimsem yok eşimden başka 😢
Eda91- Neredeyse her gece uykumda ve uyuma sırasında doğum yapıyorum diyebilirim oysaki daha 29+1 im :))
Svgmomm gulsah98 senin biraz daha erken korku için kendine eziyet etme şimdiden 😩 keşke yakın olsalar rahatlatıyorlar insanı ama uzakta olunca kendimi çok yanlz hissediyorum 😞
gulsah98 Svgmomm aynen ama daha erken yada Svgmomm öyle olmuyo işte basık cıkarıcam diye düşünüp duruyorum aynen uzakta olunca çok kötü allah yardımcımız olsun ya inşallah 😢