SedaSevval10 Uygulamaya göre son 99 günümüz kavuşmak için ama öncesinde sezaryenim olduğu için daha da az var mı bizim gibi çift rakamlara düşenler? durumlar nasıl ? heyecan var mı heyecan?
Hatice-aydn SedaSevval10 geçmiyor dediğim zaman çabucak geçivermiş 74 kaldı hayırlısı ile 2. Doğumum ama ilk defa yapacak gibi heyecanlıyım ❤️🙈
SedaSevval10 Hatice-aydn 2. -3. hiç değişmiyor o heyecan hep var allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Tugce48 SedaSevval10 son 92 ama sanki zaman durdu geçmiyor 😇 sanki uzun zamandır 26. Haftadayız hissi 🤷🏻♀️
Nspins Kucukmucizemiz hımm benim de 3 Haziran normalde ama sezaryen olacağım için daha erken olur bu arada erkek bebekler geç doğarmış