Bugleminannesi Kizlar merhaba 28+1 hamileyim . Sol kasigima ağrı giriyor geçiyor tekrar oluyor normal mi aradada genital bolgeme vuruyor . Kime desem erken doğum sancısı diyor çok korkuyorum var mı bu durumda olan 😭
masalsii Bugleminannesi aynsı dün gece benım sağ kasıgıma oldu 5 dkka kadar sürdü ara ara oldu şuan iyiiym neden oldu hiç bilmiyorum🤷🏼♀️
Esra_cglr Bugleminannesi bendede oluyordu 34 dum hala oluyor hergun dogurcam ben diyorum ama geciyor.doktorum agrin gecmezse siklasir artarsa duzenli gelirse gercek dogum agrisidir dedi.gelip gecen agrilar olabiliyor.ama gecmezse tabi hasteneye gidin
masalsii Bugleminannesi doktora cuma günü gidicem hiç fikrim yok valla🤷🏼♀️ Suan birşeyim yok tekrar olmaz umarım ama bebek rahim iyice büyüdü artık heralde ondandır ya
Esra_cglr Bugleminannesi sadece sogum sancilari olmayabilir cnm enfeksiyon falanda agri yapiyormus cok rahatsiz ediyorsa bi gidip baktirin
gizembas Kum dokuyor olabilirsin canim benim de basima geld 30 haftalikken doguruyorum sandim bol su ic 3,5 litre kadar zorla kendini kum varsa dokersin