Merhabalar bugün doktora gittim 31+5 günlüğüm kilosu 2200 dedi doktor, büyük bi bebek dedi, çok mu anormal bi durum çok bi şeyde soramadım doktora benim gibi olan var mı acaba, ultrasona göre başı da 34 hafta görünüyor sonradan orantılı oluyor dediler ama bende tedirgin oldum